صرف مبلغ 150 ميليون تومان فقط براي تبليغات، در شرايطي است که همين رقم، امکان ازدواج ده ها جوان، تجهيز چندين سالن ورزشي، تکميل بسياري از پروژه هاي نيمه کاره و تعمير بسياري از راه هاي روستايي را فراهم مي کرد.
به گزارش سلام لردگان به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا سفر اخير رئيس جمهور کشورمان به استان گيلان در شرايطي برگزار شد که خبر مي رسد بيش از 150 ميليون تومان در اين سفر صرف هزينه هاي تبليغاتي و نصب بنر و داربست شده است.
ماجراي صرف هزينه هاي گزاف براي تبليغات از طريق نصب بنر و داربست به يکي از مسائل معمول در سفرهاي استاني مسئولان تبديل شده و بارها مشاهده شده که از چند روز مانده به حضور يک مقام مسئول در استان ها و شهرستان هاي مختلف، تصاوير و پيام هاي خوش آمدگويي، از کيلومترها مانده به شهرها جلوه نمايي مي کنند.
در اين بين مسئله صرف هزينه هاي بسيار براي تبليغات موجب شده تا مردم نسبت به اينگونه اقدامات واکنشي معکوس داشته و انگشت اشاره خود را به سمت پروژه هاي گسترده اي نشانه روند که نياز به تکميل يا تجهيز آنها وجود دارد و همين مبالغ ناچيز تبليغات، مي تواند مشکلات بسياري از روستاها يا شهرستان هاي محل سفرهاي استاني را رفع و رجوع کند.
اين تبليغات گسترده البته در شرايطي شکل مي گيرد که مردم در استان هاي مختلف، از چند روز قبل از حضور مقامات دولتي، از طريق صدا و سيما خبرهاي مربوطه را دريافت مي کنند و ديگر نيازي به صرف اين هزينه هاي گزاف براي بنر بازي و نصب داربست نيست.
در اين باره اما شنيده ها حاکي از آن است که در سفر اخير رئيس جمهور به استان گيلان، رقمي بالغ بر 150 ميليون تومان صرف هزينه هاي تبليغاتي براي نصب بنر و داربست شد.

در اين بين سند فوق نشان مي دهد که در شهر کوچکي همچون ماسال در استان گيلان، رقمي بالغ بر 6 ميليون تومان صرف هزينه نصب بنر و داربست شده و نزديک به 40 ارگان مختلف در اين شهرستان موظف شده اند که به تبليغات در اين زمينه بپردازند. حال اگر هر يک از اين ارگان هاي دولتي يک پايه داربست و يک بنر تبليغاتي در اين شهر نه چندان وسيع استان گيلان نصب کرده باشند، نزديک به 40 بنر تبليغاتي فقط در شهر ماسال براي تبليغات سفر استاني رئيس دولت يازدهم مورد استفاده قرار گرفته است. اين در شرايطي است که در کلان شهري مانند تهران مي توان با نصب 200 بنر در مناطق مختلف، در موضوعي خاص به مردم اطلاع رساني نمود و اينکه در شهر کوچکي مانند ماسال بيش از 40 بنر تبليغاتي نصب مي شود، جاي سوال دارد.
صرف مبلغ 150 ميليون تومان فقط براي تبليغات، در شرايطي است که همين رقم، امکان ازدواج ده ها جوان، تجهيز چندين سالن ورزشي، تکميل بسياري از پروژه هاي نيمه کاره و تعمير بسياري از راه هاي روستايي را فراهم مي کرد. در اين باره اما اميد مي رود که در سفرهاي استاني آينده رئيس جمهور، به جاي تبليغات گسترده شاهد توجه بيشتر مسئولان دولتي به پروژه هاي در دست احداث باشيم.